Monday, September 24, 2012

ေျပာခ်င္ေသာစကားမ်ား...(ရင္ထဲက)

ကြ်န္ေတာ္ဟာနည္းပညာေတြနဲ ့ခဏေလာက္ေ၀းကြာသြားခဲ့ပါတယ္ အေၾကာင္းကေတာ့ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕
အဆင္မေျပမႈေတြေၾကာင့္ေပါ့ဗ်ာ၊  အခုေတာ့အဆင္ေျပသြားခဲ့ပါၿပီ ကြ်န္ေတာ္အခုဘေလာ့ကိုျပန္လည္ကာ
ေရးသားေတာ့မွာပါ၊ ဒါေၾကာင့္မို ့ကြ်န္ေတာ္အားလံုးကိုတစ္ခုေျပာပရေစ ကြ်န္ေတာ္ဟာအရမ္းကို
ေတာ္တဲ့သူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး ဒါေၾကာင့္မို ့မွားတာေတြရွိရင္နားလည္ေပးပါ ခြင့္လႊတ္ေပးပါ
ကြ်န္ေတာ္ဟာေက်ာင္းပညာအတန္းနည္းပါးသူတစ္ေယာက္ပါဒါေၾကာင့္မို ့ကြ်န္ေတာ္ေရးတာေတြမေသခ်ာရင္
အတိမ္းအေစာင္းရွိရင္နားလည္ေပးပါ၊ ကြ်န္ေတာ္ဆင္းရဲလို ့စာမင္ႏိုင္ခဲ့ေပမဲ့၀ါသနာနဲ ့ျဖစ္ခ်င္တာေတြကို
မရပ္မနားေလ့လာသင္ယူခဲ့လို ့အခုလိုမ်ိဳး ဘ၀ကိုရခဲ့ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္ဆရာမဟုတ္ပါသင္ယူေနတဲ့
လူငယ္တစ္ေယာက္ပါ သင္ခါစေလးဘဲရွိပါေသးတယ္ သို ့ေပမဲ့ကြ်န္ေတာ့္လိုလူမ်ိဳးဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိလဲ
ကြ်န္ေတာ့္ထက္ဆိုးတာေတြဘယ္ေလာက္မ်ားရွိေနေသးလည္းလို ့ေတြးမိလိုက္တဲ့ေန ့ကစလို ့အခုထိခ်ိန္ထိ
ငါဆိုတာထက္ အမ်ားဆိုတဲ့ခံစားခ်က္ကိုျဖစ္ခဲ့ပါတယ္၊ ေလာကမွာေနရတဲ့ဘ၀ဟာအရမ္းတိုပါတယ္
ဒီေန ့ရွိေပမဲ့မနက္ျဖန္မရွိေတာ့တာေတြကို ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းအုန္းခိုင္ကသက္ေသျပသြားခဲ့ပါတယ္
ဒါေၾကာင့္မို ့ဒီေန ့သိေနတာေတြကိုမနက္ျဖန္ဆက္သိႏိုင္မယ္လို ့ပံုေသမယူဆထားပါနဲ ့၊ ငါကဆရာဘဲ
ဆိုတဲ့မာနေတြနဲ ့အသက္ရွင္မဲ့အစားမွ်ေ၀ျခင္းဆိုတဲ့ေစတနာနဲ ့ေနထိုင္သြားရင္ေတာ့ဒီသံသရာေကာ
ေနာင္သံသရာပါ အေကာင္းဆံုးျဖစ္မွာပါ၊ ကြ်န္ေတာ္ဟာဒီေန ့ထိနည္းပညာေလာကမွာအားသြန္ခြန္စိုက္
၄ ႏွစ္ေလာက္ကူးခတ္ထားတာေတာင္ နားလည္ႏိုင္ရုံေလးဘဲရွိေသးတယ္ ဒါဟာကြ်န္ေတာ့ရဲ ့ပါရမီ
ေတြေၾကာင့္လည္းပါ ပါတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္အခုမွနားလည္ႏိုင္ရုံဘဲရွိေသးေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ထက္ေတာ္တဲ့သူ
မ်ားေတြ႕ရင္ကြ်န္ေတာ္အရမ္းကိုေပ်ာ္တယ္သူတို ့ဆီကအတုခိုးစရာေတြသင္ယူစရာေတြကိုေလ့လာမွတ္သား
ေျပာသမွ်ေတြကိုနားေထာင္ခဲ့ပါတယ္၊ လူဆင္းရဲတာဘာမွရွက္စရာမလိုပါဘူးသိပညာဆင္းရဲရင္ဘာမွ
လုပ္လို ့မရေတာ့ပါဘူး၊ ကြ်န္ေတာ္ဒီေန ့ပညာဆံုးခန္းတိုင္ေအာင္မေရာက္ခဲ့ေပမဲ့ ေနာင္လူငယ္ေတြကို
စာေတြတတ္ေစခ်င္တယ္၊အသိပညာေတြရွိေစခ်င္တယ္၊ အတတ္ပညာေတြရေစခ်င္တယ္၊အရင္ဘ၀က
ဒါန၊ သီလ၊ ဘာ၀နာနည္းခဲ့လို ့ဒီဘ၀မွာကြ်န္ေတာ္ဆင္းရဲခဲ့ေပမဲ့ ေနာင္ဘ၀သံသရာထိေတာ့ ဒီဆင္းရဲတာေတြကြ်န္ေတာ္ထပ္မယူသြားေတာ့ပါဘူး၊ ဒါေၾကာင့္မို ့ကြ်န္ေတာ္သိတာေလးတတ္တာေလး
စတဲ့ရွာေဖြလို ့ရတဲ့နည္းပညာေလးေတြကိုမသိတဲ့လူငယ္ေလးေတြနားမလည္တဲ့ညီေတြ၊ အကိုေတြ၊ ညီမေတြ၊ စတဲ့လူမ်ိဳးဘာသာမခြဲျခားဘဲပရဟိတသေဘာနဲ ့သာျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေနတာပါ၊ " ဒီေန ့ျပဳေသာ
အကုသိုလ္ကံမနက္ျဖန္သင့္ထံျပန္လာမည္" ေကာင္းေသာအလုပ္ေတြကေတာ့မနက္ျဖန္မဟုတ္ဘဲသံသရာတစ္ေလွ်ာက္
ကို႕ေနာက္ကေနအျမဲလိုက္ေနမွာကေတာ့မလြဲမေသြပါဘဲ၊ အခုဒီစာေရးေနတဲ့အခ်ိန္ေလးမွာမထင္မွတ္ဘဲ
ကြ်န္ေတာ္မေလးရွားကိုကြန္ျပဳတာလွမ္းျပင္ေနခဲ့ပါတယ္မထင္မွတ္ဘဲ ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့ဆိုက္ကိုအင္တာနက္
တစ္ေနရာမွာေတြ ့လိုက္ရပါတယ္ကြ်န္ေတာ္အံုေၾသာ္သြားပါတယ္သူကြ်န္ေတာ္ဆိုက္ကိုအက်ယ္တ၀င့္ေရး
သားထားပါတယ္၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို ့ေျပာခ်င္ေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္ေျပာခြင့္မရခဲ့ဘူး ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့
လိုင္းမေကာင္းလို ့ပါ၊ တစ္ခ်ိဳ ့ကခ်ီးက်ဳးဖို ့၀န္မေလးၾကေပမဲ့တစ္ခ်ိဳ ့ကေတာ့၀န္ေလးတဲ့အျပင္ ဆဲဖို ့ကိုသာ
အဓိကထားၾကပါတယ္၊ အဆဲမခံရတဲ့ blogger ေတြရွိသလိုဆဲခံထိတဲ့blogger ေတြထဲမွာကြ်န္ေတာ္ပါခဲ့ပါတယ္
တစ္ခါကလာဆဲတဲ့သူကိုေတြ ့ပါတယ္၊ ေျခရာခံလိုက္ၾကည့္ေတာ့ကို ့ဗမာေတြပါဘဲ အိုင္ပီ ကိုလည္းရပါတယ္
တည္ေနရာလည္းရပါတယ္၊ အကုန္လံုးကိုရခဲ့ပါတယ္ ဘန္ေကာက္ကေနဆဲတာပါ ကဲကြ်န္ေတာ္ဘာမွေတာ့
ျပန္မေျပာခဲ့ပါဘူး၊ ငယ္ငယ္ေလးထဲကၾကားဖူးတာရွိတယ္ သည္းခံျခင္းသည္ေအာင္ျမင္ျခင္းတဲ့၊ ကြ်န္ေတာ္
သည္းခံလိုက္ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး၊ သို ့ေပမဲ့ဆဲတဲ့သူကိုေတာ့သနားတယ္တရားသေဘာနဲ ့ၾကည့္ရင္အေတာ္
ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့အေမွာင္ေတြတဏွာေတြဖုန္းသြားလို ့ပါဘဲ၊ ဒါေၾကာင့္မို ့ဒီပို ့စ္တင္ေပးၿပီးတဲ့ေနာက္
ထပ္တင္ေသာပိုစ့္မ်ားမွာရွယ္ေပးျခင္းေတြလည္းပါမွာပါ အခ်ိန္နဲ ့တေျပးညီမေျဖရွင္းေပးႏိုင္ခဲ့ရင္လည္း
နားလည္ေစခ်င္ပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ကြ်န္ေတာ့္၀မ္းေရးအတြက္အလုပ္ေတြနဲ ့နစ္ေနရလို ့ပါ
မအားတဲ့ၾကားကေနအခ်ိန္းေလးေပးၿပီအတတ္ႏိုင္ဆံုးေတာ့ကူညီေပးသြားမွာ တနဂၤေႏြတစ္ရက္ေတာ့
ကြ်န္ေတာ္နားပါတယ္ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကုသိုလ္ေလးယူမလို ့ပါ၊ အဲဒီကုသိုလ္ေလးကေတာ့
အားလံုးရဲ ့ေမးခြန္းေတြကိုအတတ္ႏိုင္ဆံုးေျဖၾကားေပးမလို ့ပါဘဲ သိတာေလးေတြေျဖေပးၿပီးမသိတာေတြ
ရွိခဲ့ရင္ေတာ့အေကာင္းဆံုးေနရာေတြကိုလမ္းညႊန္ေပးပါမယ္၊ နည္းပညာဆိုတဲ့ပင္လယ္ထဲမွာကူးခတ္ေန
သမွ်ေတာ့ဘယ္သူမွအေတာ္ဆံုးဆိုတာမရွိပါဘူးဒီေန ့ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေပမဲ့မနက္ျဖန္မွာေနာက္တစ္ေယာက္
ကေတာ့ေသခ်ာေပါက္ေပၚလာမွာ အဲဒါေၾကာင့္မို ့တကယ္ေတာ္ရင္အမ်ားအက်ိဳးနဲ ့ႏိုင္ငံအက်ိဳးသယ္ပိုးပါ
လို ့ကြ်န္ေတာ္ေျပာခဲ့ရင္းနည္းပညာပင္လယ္ျပင္ထဲသို ့ျပန္လည္ကာခုန္ဆင္းရင္း............................



                                                                   ခင္ေမာင္စိုး(မြန္ျပည္နယ္ က်ိဳကၡမီၿမိဳ႕)

1 comment:

  1. ေလးစားပါတယ္အကို ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ ဘေလာ့ကိုေရးပါ က်ေနာ္တို႔ အျမဲတမ္းအားေပးေနပါတယ္။ ေခြးးေဟာင္တိုင္းထၾကည့္ေနရင္ေတာ့ အိပ္ေရး ပ်က္တာေပါ့ဗ်ာ ။ အျမဲတမ္းအားေပးေနပါမယ္။

    ReplyDelete